مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 23:252023-08-22بين الملل

مسکو: به تمامی تعهدات بین المللی در صادرات غلات و کود پایبندیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز سه شنبه گفت که مسکو به صورت مسئولانه و با وجدان به تعهدات بین المللی خود در خصوص صادرات غلات، - سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز سه شنبه در سخنانی تاکید کرد که مسکو به صورت مسئولانه به تعهدات المللی خود پایبند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز سه شنبه گفت که مسکو به صورت مسئولانه و با وجدان به تعهدات بین المللی خود در خصوص صادرات غلات، کود شیمیایی، انرژی و دیگر تولیدات حیاتی ادامه خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک، زاخارووا گفت: کشور ما به پایبندی به تعهدات خود با حسن نیت و بر اساس توافقات بین المللی در خصوص تولیدات زراعی، کود، انرژی و تولیدات حیاتی ادامه خواهد داد.

ما اهمیت آن را برای توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور های آسیایی، آفریقایی، آمریکای لاتین و خارمیانه و برای بهداشت، زندگی و رفاه ملت این کشور ها به خوبی درک می کنیم .

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اضافه کرد: این چیزی است که ابتکارات ولادیمیر پوتین آن را تایید می کند که طی آن ده ها هزار تن کود روسیه به کشور های نیازمند و همچنین 50 هزار تن غلات به بورکینافاسو، زیمبابوه، مالی، سومالی، جمهوری آفریقای مرکزی و اریتره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: به تمامی تعهدات بین المللی در صادرات غلات و کود پایبندیم

مسکو: به تمامی تعهدات بین المللی در صادرات غلات و کود پایبندیم