مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 16:502023-08-07اقتصادي

اختصاص 45 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال برای مددجویان کمیته امداد آستارا


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) آستارا از اختصاص 45 میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال مددجویان تحت پوشش این شهرستان مرزی خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) آستارا از اختصاص 45 میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال مددجویان تحت پوشش این شهرستان مرزی خبر داد.

بهرام تسلی نیا در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه اعتبار فوق صرفا جهت ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار و با نظارت کارشناسان حوزه اشتغال پرداخت می شود، اظهار کرد: به ازای هر مددجو 100 تا 150 میلیون تومان و بسته به نوع فعالیت کاری و اشتغال در نظر گرفته شده است که بازپرداخت آن هفت ساله و با سود چهار درصد می باشد.

وی افزود: تسهیلات و اعتبار اشتغال مددجویان برای ایجاد مشاغل خانگی و درآمدزایی خانوارهای تحت پوشش و همه افراد جویای کار برنامه ریزی شده است.

تسلی نیا با اشاره به اینکه شرایط افرادی که خواهان دریافت این تسهیلات هستند این است که جزو دهک اول تا پنجم بوده و بیمه شده اجباری نبوده و همچنین مستمری بگیر یا حقوق بگیر سازمان یا دستگاهی نباشد، خاطرنشان کرد: توانمندسازی و شکوفایی استعدادها و تامین خوداتکایی نیازمندان و محرومان از مهمترین اهداف کمیته امداد امام خمینی (ره) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 45 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال برای مددجویان کمیته امداد آستارا

اختصاص 45 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال برای مددجویان کمیته امداد آستارا