مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 19:052023-08-15سياسي

هاشم الحیدری: اربعین بدون دفاع از ولایت فقیه اربعین نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین هاشم الحیدری در دوره جامع آموزشی ویژه مبلغان اربعین 1402 که امروز در سالن همایش موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) قم برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی به عنوان قیام حسینی و حقیقی کربلای زمان ما بزرگ ترین مقدمه ظهور است، اظهار کرد: این پدیده بزرگ ترین حادثه تاریخ زمان ما و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی از صدر اسلام تا به امروز بزرگ ترین حادثه است و کربلای امروز ما همان جبهه مقدس و جبهه مقاومت است.

وی از نقش شهدای مقاومت در ماندگاری آموزه های اسلام یاد و اضافه کرد: روز سقوط موصل داعش به سمت سامرا و کربلا آمد اما افرادی همانند حاج قاسم و ابومهدی بودند که به سمت خط مقدم رفتند و با شهادت خود حرم ها را حفظ کردند.

دبیرکل جنبش اسلامی عهد الله عراق خاطرنشان کرد: کارهای حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) موجب احیای دین و ماندگاری عاشورا شد و بعد از شهادت امام حسین(ع) ما شاهد پیروزی فریاد بر شمشیر بوده ایم.

*تبری و تولی اصول مهم اربعین است وی با بیان اینکه حج بدون برائت حج نیست و اربعین هم بدون تولی و تبری اربعین نیست، گفت: کثرت جمعیت اربعین مهم است اما ما باید جبهه خود را با دشمن مشخص کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشم الحیدری: اربعین بدون دفاع از ولایت فقیه اربعین نیست

هاشم الحیدری: اربعین بدون دفاع از ولایت فقیه اربعین نیست