مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 20:202023-07-23سياسي

اهداف زمینی دشمن توسط جنگنده های سوخو 24 و اف4 منهدم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر علیرضا رودباری سخنگوی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت 1402 گفت: پس از بمباران موفقیت آمیز مواضع دشمن فرضی توسط هواپیما های بمب افکن راهبردی سوخ و 24، - جنگنده بمب افکن های راهبردی سوخو24 و اف4 نیروی هوایی ارتش در حمله شبانه با استفاده از اصل غافلگیری، رادار های زمینی دشمن را مورد هدف قرار داده و با موفقیت منهدم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر علیرضا رودباری سخنگوی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت 1402 گفت: پس از بمباران موفقیت آمیز مواضع دشمن فرضی توسط هواپیما های بمب افکن راهبردی سوخ و 24، جنگنده بمب افکن های اف 4 با شلیک موشک های ارتقا یافته و دور ایستای قاصد با استفاده از اصل غافلگیری شبانه و در ارتفاع پست اهداف زمینی را با موفقیت منهدم کردند.

وی افزود: انجام تیراندازی علیه اهداف هوایی، با سرعت و در ارتفاعات مختلف و با استفاده از انواع موشک های لیزری، تلویزیونی حرارتی، راداری و انواع راکت ها و بمب های تولید شده توسط متخصصان داخل کشور، یکی از بخش های مهم این مرحله از رزمایش بود.

امیر رودباری اظهار کرد: استفاده از فلر برای روشنایی صحنه نبرد در راستای شناسایی و انهدام اهداف و پرنده های مشابه توسط هواپیمای اف 4 در این رزمایش بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداف زمینی دشمن توسط جنگنده های سوخو 24 و اف4 منهدم شد

اهداف زمینی دشمن توسط جنگنده های سوخو 24 و اف4 منهدم شد