مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 18:202023-07-30بين الملل

موجودات فضایی هم به لیبرال دموکراسی علاقه دارند؟!


در فیلم ورود (Arrival) به کارگردانی دنی ویلنوو، موجودات فرازمینی با چنین برتری های تکنولوژیکی وارد زمین شدند و در حالی که آمریکا دشمن بالقوه چین و روسیه بود، - در فیلم ورود (Arrival) به کارگردانی دنی ویلنوو، موجودات فرازمینی با چنین برتری های تکنولوژیکی وارد زمین شدند و در حالی که آمریکا دشمن بالقوه چین و روسیه بود، به انسان ها هشدار دادند که به زودی خطری کره زمین را تهدید خواهد کرد؛ بنابراین دشمنی هایتان را کنار بگذارید و متحد شوید.

   عصر ایران؛ هومان دوراندیش - در روزهای اخیر، اخبار مربوط به ادعای پنهان کاری دولت آمریکا در زمینه نشر اطلاعات مرتبط با موجودات غیرزمینی، دست کم انگیزه بسیاری از مردم برای تماشای فیلم های علمی-تخیلی را افزایش داده است!    به هر حال این دنیا آش دهن سوزی نیست و حوصله آدم از تکرار این روزهای تکراری، سر می رود.

پس چه بهتر که موضوع تازه ای پیدا کنیم برای حرافی درباره توطئه های پشت پرده و دست های پنهان! جالب اینکه حتی اعضای کنگره آمریکا هم تحت تاثیر ادعاهای یکی دو افسر نظامی یا اطلاعاتی سابق این کشور، جلسه ای برگزار کردند و البته چیزی هم دستگیرشان نشد.

  اولین نکته ای که درباره این ادعاها به ذهن منتقدان می رسد این است که چرا هیچ دانشمند معتبری چنین ادعاهایی را مطرح نکرده است؟ کدام دانشمند برجسته طی ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موجودات فضایی هم به لیبرال دموکراسی علاقه دارند؟!

موجودات فضایی هم به لیبرال دموکراسی علاقه دارند؟!