مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 11:402023-08-06سياسي

130 هزار دانش آموز اردبیلی در فعالیت های تابستانی شرکت کردند


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 130 هزار نفر از دانش آموزان استان اردبیل در قالب 83 رشته در فعالیت های تابستانی شرکت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلام الله صفری صبح یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: ارزیابی تکمیلی بیش از 700 نفر از داوطلبان آزمون استخدامی آموزگاری توسط 120 عوامل اجرایی در جریان است و امیدواریم با رویکرد جدید وزارت آموزش و پرورش شاهد تحولی در جذب نیروهای جدید باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از مهمترین اقدامات انجام شده برگزاری بدون حاشیه امتحانات نهایی بود که با تأمین اعتبارات و تجهیزات لازم این امتحانات در سلامت و امنیت کامل اجرا شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اهمیت توسعه آموزش های فنی و حرفه ای گفت: به عنوان دومین استان کشور رشته خدمات پس از فروش خودروهای سبک و سومین استان رشته محیط بانی را ایجاد کرده ایم و در تلاش هستیم رشته های مرتبط با کشاورزی و دامداری را نیز با مشارکت شرکت کشت و صنعت مغان ایجاد کنیم.

صفری افزود: با توجه به ظرفیت های موجود و اهمیت رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش می توانیم رشته بهیاری را نیز با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی ایجاد کنیم.

وی با یادآوری مصوبات بازدید استاندار اردبیل از پروژه های خیرساز شهر اردبیل اظهار کرد: مشکلات مربوط به انشعابات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

130 هزار دانش آموز اردبیلی در فعالیت های تابستانی شرکت کردند

130 هزار دانش آموز اردبیلی در فعالیت های تابستانی شرکت کردند