مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:252023-07-30اقتصادي

موکب صنعت نفت شمالغرب کشور در مسیر زائرین اربعین حسینی برپا می شود


سخنگوی شرکت گاز آذربایجان غربی از برپایی موکب صنعت نفت شمالغرب کشور در مسیر زائرین اربعین حسینی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، یوسف عبداله نژاد سخنگوی شرکت گاز آذربایجان غربی، اظهار کرد: پیرو مصوبه شورای فرهنگی صنعت نفت شمالغرب کشور، مقرر شده موکب ویژه ای با مشارکت شرکت های گاز، پخش فرآورده های نفتی و پتروشیمی های استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان در مسیر زائرین اربعین حسینی برپا شود.

وی با بیان اینکه این موکب با نام شهید محمدجواد تندگویان برپا می شود، افزود: طبق جلساتی که با ستاد عتبات در استان داشتیم، از چند موقعیت مکانی در پیرانشهر بازدید کردیم که محوطه ی کارخانه قند با ظرفیت پارک چهار هزار خودرو، برای برپایی موکب صنعت نفت شمالغرب مناسب دیده شد.

رییس روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی، ادامه داد: رایزنی های ما در حال انجام است و این احتمال نیز وجود دارد که موکب در خاک عراق و حوالی سلیمانیه برپا شود.

عبداله نژاد درباره خدمات این موکب نیز گفت: خدمات پزشکی، اسکان به تعداد 2000 نفر، صبحانه ، ناهار و شام هر وعده به تعداد 3000 پرس غذای گرم، پخش آب معدنی، چای و شربت به اضافه ی استقرار سرویس های بهداشتی و حمام سیار از جمله خدمات این موکب خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب صنعت نفت شمالغرب کشور در مسیر زائرین اربعین حسینی برپا می شود

موکب صنعت نفت شمالغرب کشور در مسیر زائرین اربعین حسینی برپا می شود