مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 11:202023-07-27اقتصادي

توزیع بیش از 30هزارتن انواع کودشیمیایی یارانه ای در گلستان


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان از آمادگی برای توزیع بیش از 30 هزارتن انواع کودشیمیایی یارانه ای در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدصمد ضیایی گفت: برنامه اجرایی کشت قراردادی در استان، از یک مرداد آغاز شده لذا تأمین نیاز کشاورزان به کودهای پایه امری ضروری است.

وی افزود: تا پایان تیر ماه امسال بیش از 21 هزار تن انواع کود شیمیایی ازته، فسفاته و پتاسه در انبارهای استان ذخیره سازی شده و علاوه بر آن بیش از 9 هزار تن هم موجودی کارگزاری ها است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان از راه اندازی فاز جدید ذخیره سازی کود به ظرفیت دو هزار تن در شهرستان کلاله خبر داد و افزود: تاکنون کودهای شیمیایی ای در 6 سایت انبار امانی و تحت پوشش این شرکت شامل انبار سازمانی گرگان، انبار قرق، انبار نودیجه، انبار کردکوی، انبار فاضل آباد و انبار گنبدکاووس ذخیره سازی می شد که با راه اندازی فاز جدید، تعداد سایت ذخیره سازی به 7 انبار افزایش یافت.

وی این نوید را هم به کشاورزان داد که با شروع فصل زراعی جدید و شروع کشت پاییزه هم از 15 شهریور ماه امسال، کودهای شیمیایی مورد نیاز کشاورزان در زمان مناسب و با کیفیت و قیمت مناسب به آن ها عرضه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 30هزارتن انواع کودشیمیایی یارانه ای در گلستان

توزیع بیش از 30هزارتن انواع کودشیمیایی یارانه ای در گلستان