مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 17:102023-08-11سياسي

به افراد ناصالح اجازه ورود در انتخابات داده نشود


خطیب جمعه قم با اشاره به اینکه حق الناس این است که به افراد صالح اجازه ورود داده شود، گفت: کسی که صالح نیست خودشان ورود پیدا نکنند همچنین نسبت به رأی هایی که در صندوق ریخته می شود امانت داری شود.

- ایسنا/قم خطیب جمعه قم با اشاره به اینکه حق الناس این است که به افراد صالح اجازه ورود داده شود، گفت: کسی که صالح نیست خودشان ورود پیدا نکنند همچنین نسبت به رأی هایی که در صندوق ریخته می شود امانت داری شود.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه های نماز جمعه 20 مرداد که در مصلی قدس قم برگزار شد، با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) گفت: طبق کلام آن حضرت، تقوا و پرهیزکاری، ثمره و میوه دین داری است، درختی ارزشمند است که ثمره و میوه داشته باشد و ثمره دین داری تقوا است.

وی تاکید کرد: دشمنان نسبت به عاشورا و امام حسین (ع) اهانت کردند و دلخوش بودند کسی را پیدا کنند که با نغمه آن ها، نغمه ای سر دهد؛ اما چنان با شکوه به میدان آمدید که دشمن در این توطئه هم ناکام ماند.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به شهادت امام سجاد (ع) عنوان کرد: امام سجاد (ع) در سن 23 سالگی، در کربلا و روز عاشورا به امامت رسیدند،مدت امامت ایشان 35 سال بود، اما این مدت در شرایط سخت و در زمان حاکمان جور بود و ایشان دست از مبارزه بر نداشتند؛ همچنین تقویت فضائل و مکارم اخلاقی در جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به افراد ناصالح اجازه ورود در انتخابات داده نشود

به افراد ناصالح اجازه ورود در انتخابات داده نشود