مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-05سياسي

17 جنگلبان مازندران طی 2 سال گذشته مصدوم و مجروح شدند


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران گفت: طی دو سال گذشته 17 نفر از جنگلبانان و حافظان طبیعت در استان مجروح و مصدوم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ مجید ذکریایی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن تقدیر از جنگلبانان و نیروهای شاغل در امر جنگلبانی و حافظان انفال که به صورت شبانه روزی و در ایام تعطیل در عرصه ها حضور دارند و از کمترین حقوق و مزایا برخوردار هستند ولی در جهت حفظ و حراست از از منابع طبیعی با جان و دل فعالیت می کنند، بیان کرد: در برخی از موارد جنگلبانان از سوی متخلفین مورد تهدید و آسیب قرار می گیرند.

وی افزود: از سال 1400 تا کنون 27 مورد درگیری متخلفین (قاچاقچیان و متعرضان) با نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی را داشتیم که در برخی از درگیری ها متخلفین با استفاده از سلاح گرم و سرد با نگهبانان و مأمورین در حین انجام وظیفه درگیر شدند.

وی ادامه داد: در این راستا تعداد 17 نفر از نیروها طی این دو سال مجروح و مصدوم شدند و در برخی از موارد نیز آسیب به خودروها و ساختمان نگهبانی را هم شاهد بودیم.

فرمانده یگان حفاظت افزود؛ بازدارنده نبودن مجازات فعلی موجب تجری متخلفین می شود که نیاز است در خصوص قانون مجازات قاچاق چوب قوانین فعلی اصلاح و قوانین جدید وضع گردد تا مجازات صادره برابر جرم حادث شده بازدارندگی لازم را داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 جنگلبان مازندران طی 2 سال گذشته مصدوم و مجروح شدند

17 جنگلبان مازندران طی 2 سال گذشته مصدوم و مجروح شدند