مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 08:202023-07-31بين الملل

لندن: درخواست رهبران آفریقا برای آموزش توسط ارتش انگلیس بررسی می شود


وزیر خارجه انگلیس با بیان اینکه «به طور جدی» هرگونه درخواست رهبران آفریقایی برای ظرفیت سازی و آموزش در کنار نظامیان انگلیسی را بررسی می کند، - وزیر خارجه انگلیس با بیان اینکه به طور جدی هرگونه درخواست رهبران آفریقایی برای ظرفیت سازی و آموزش در کنار نظامیان انگلیسی را بررسی می کند، گفت که برخی کشورها برای محقق کردن یک نیاز برآورده نشده به گروه واگنر روی آورده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جیمز کلورلی، وزیر امور خارجه انگلیس در مصاحبه با روزنامه فایننشال تایمز گفت که لندن باید تعامل خود را با کشورهای آفریقایی در زمینه اقدامات امنیتی واقعا پایدار افزایش دهد و پذیرفت که برخی از کشورها برای محقق کردن نیازهای برآورده نشده به گروه واگنر روی آورده اند.

جیمز کلورلی در این مصاحبه گفت که با جدیت به فرصت های جدید و هر درخواستی از سوی رهبران آفریقایی برای کار بر روی ظرفیت سازی و آموزش در کنار نیروهای مسلح بریتانیا نگاه خواهد کرد.

او مدعی شد که حرفه ای بودن ارتش انگلیس و احترام به قوانین بین الملل یک امر خوب است که نیروهای انگلیسی می توانند آن را به این قاره صادر کنند.

در خارج از بریتانیا، بیشترین تعداد استقرار نظامی نیروهای انگلیسی در آفریقاست؛ جایی که نیروها در حال انجام آموزش و عملیات هستند، از جمله در غنا و کنیا.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لندن: درخواست رهبران آفریقا برای آموزش توسط ارتش انگلیس بررسی می شود

لندن: درخواست رهبران آفریقا برای آموزش توسط ارتش انگلیس بررسی می شود