مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-07اقتصادي

پتانسیل بالای بندر انزلی در حوزه سرمایه گذاری اقتصاد دریامحور


رییس اداره صمت بندر انزلی با تاکید بر اینکه این شهرستان پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری در حوزه اقتصاد دریا محور دارد، گفت: واردات مواد خام و صادرات محصولات فرآوری شده یکی از این موارد است.

- ایسنا/گیلان رییس اداره صمت بندر انزلی با تاکید بر اینکه این شهرستان پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری در حوزه اقتصاد دریا محور دارد، گفت: واردات مواد خام و صادرات محصولات فرآوری شده یکی از این موارد است.

محمدرضا روحانی منش در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به دسترسی شهرستان بندر انزلی به زیرساخت های اقتصاد دریا محور، فعالان اقتصادی و افراد جویای کار می توانند از این فرصت جهت اشتغال و راه اندازی کسب و کار بهره ببرند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندر انزلی با بیان اینکه سیاست دولت این است که تجارت 700 میلیون دلاری فعلی تا 3 میلیارد دلار افزایش پیدا کند، افزود: واردات مواد خام و صادرات محصول فرآوری شده یکی از اقداماتی است که می تواند در شهرستان بندر انزلی مورد توجه باشد.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از صاحبان مشاغل مورد توجه جدی دولت قرار دارد، گفت: یکی از این حمایت ها از طریق بند ب تبصره 16 است که طی سال گذشته از این محل فقط برای یک فقره حمایت از اشتغال، 4 میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافت و حمایت از صاحبان مشاغل و کارآفرینا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتانسیل بالای بندر انزلی در حوزه سرمایه گذاری اقتصاد دریامحور

پتانسیل بالای بندر انزلی در حوزه سرمایه گذاری اقتصاد دریامحور