مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 14:102023-07-29پزشكي

انجام 184 مأموریت از سوی اورژانس دزفول در تاسوعا و عاشورا


رییس اورژانس پیش بیمارستانی دزفول گفت: 184 مأموریت امدادی توسط اورژانس 115 در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در این شهرستان انجام شد.

- رضا معمارزاده در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، تعداد 465 تماس با مرکز ارتباطات اورژانس دزفول برقرار که منجر به انجام 184 مأموریت امدادی شد.

وی ادامه داد: 102 مورد از مجموع مأموریت ها منجر به اعزام به بیمارستان شد و سایر بیماران به صورت سرپایی درمان شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول بیان کرد: 49 مورد از خدمات اورژانسی ارائه شده در این شهرستان مربوط به خدمت رسانی به عزاداران حسینی در طول مسیر راهپیمایی بود که هشت مورد منجر به اعزام عزاداران حسینی به بیمارستان شد.

معمارزاده افزود: همه عزادارانی که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان بزرگ دزفول اعزام شدند، با حال عمومی مساعد از بیمارستان ترخیص شدند.

وی با اشاره به زحمات بی دریغ پرسنل اورژانس 115 دزفول، یادآور شد: این تعداد از مأموریت های موفق انجام شده در این 2 روز نشان از تحقق شعار ملی همیشه با شماییم اورژانس است.

معمارزاده با قدردانی از زحمات پرسنل فوریت های پزشکی دزفول، تمامی هیئت های عزاداری این شهرستان و سایر نهادهای امدادی و نیروهای انتظامی، عنوان کرد: عزاداران حسینی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 184 مأموریت از سوی اورژانس دزفول در تاسوعا و عاشورا

انجام 184 مأموریت از سوی اورژانس دزفول در تاسوعا و عاشورا