مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 00:002023-08-07سياسي

پیگیری نماینده مجلس برای رفع آسیب زنگ زرشک با استفاده از پرتودهی اتمی


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در بازدید از سازمان انرژی اتمی پیگیر رفع آسیب زنگ زرشک با استفاده از پرتودهی اتمی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خسروی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعدادی از اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، از نمایشگاه سازمان انرژی اتمی ایران بازدید کردند و مسوولان نمایشگاه، ظرفیت های متنوع انرژی اتمی مانند تولید برق، معالجه انواع بیماری ها و پرتودهی محصولات کشاورزی برای میکروب زدایی و ماندگاری بیشتر را تشریح کردند.

وی ادامه داد: در جلسه مشترک بعد از این بازدید، بنده بر این موضوع که دشمنان ما به بهانه جلوگیری از بمب اتم،  فرصت های بی شماری را از نظام جمهوری اسلامی ایران گرفتند که امیدواریم جلوی این فرصت سوزی ها بیشتر از گذشته گرفته شود.

نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین بنده پرتودهی محصول زرشک برای از بین بردن آسیب هایی مثل زنگ زرشک و ماندگاری بیشتر این محصول؛ به عنوان محور زندگی حدود 50 هزار خانوار خراسان جنوبی را از رییس سازمان انرژی اتمی خواستار شدم که وی در این خصوص قول مساعد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری نماینده مجلس برای رفع آسیب زنگ زرشک با استفاده از پرتودهی اتمی

پیگیری نماینده مجلس برای رفع آسیب زنگ زرشک با استفاده از پرتودهی اتمی