مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-15سياسي

فشار برای عدم بازگشت رشیدپور و گلزار به تلویزیون


حالا که ظاهراً وحید جلیلی و دوستانش تصمیم گرفته اند کمی در رویه شان تجدیدنظر کنند و دست کم با برگرداندن چهره هایی چون رضا رشیدپور و محمدرضا گلزار در قالب دو برنامه سرگرمی به تلویزیون، - پس از کاهش محسوس مخاطبان تلویزیون به واسطه مجموعه برنامه های تولیدی ضعیف، تصمیماتی برای بازگشت برخی چهره های دارای جذابیت برای طیفی از مخاطبان گرفته شده و تاکنون اسامی رضا رشیدپور با برنامه سیم آخر و محمدرضا گلزار با برنامه پانتولیگ قطعی شده اما شواهد نشان از فشارهایی برای تداوم وضعیت هجده ماه اخیر تلویزیون دارد که ظاهراً هر چیزی به جز حفظ مخاطب متنوع رسانه ملی دارای اهمیت بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ تلویزیون کشورمان در چند سال اخیر به شکل محسوسی در رقابت با شبکه های فارسی زبان ماهواره ای مداوماً مخاطب را از دست داده و در حدود هجده ماه اخیر این وضعیت شتاب یافته است.

برخلاف ضرب المثل معروف که در میانه جنگ نباید اسب را عوض کرد، در شرایطی که رقابتی سختی در جریان است، بسیاری چهره های امتحان پس داده در جذب مخاطب غیب شدند تا لابد جا برای دیگران باز شود.

در غیاب رضا رشیدپور، رامبد جوان، سروش صحت، علی ضیا و احسان علیخانی، آنتن به اشخاصی فاقد توانایی و جذابیت بالقوه برای جلب مخاطب سپرده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار برای عدم بازگشت رشیدپور و گلزار به تلویزیون

فشار برای عدم بازگشت رشیدپور و گلزار به تلویزیون