مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-17اقتصادي

انسداد بیش از 500 حلقه چاه غیرمجاز در همدان تا پایان امسال


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان از برنامه ریزی برای انسداد بیش از 500 حلقه چاه غیر مجاز تا پایان سال جاری خبرداد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 307 حلقه چاه غیرمجاز در استان همدان مسدود شده که از برداشت غیرمجاز شش میلیون مترمکعب در مصرف آب های .

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان از برنامه ریزی برای انسداد بیش از 500 حلقه چاه غیر مجاز تا پایان سال جاری خبرداد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 307 حلقه چاه غیرمجاز در استان همدان مسدود شده که از برداشت غیرمجاز شش میلیون مترمکعب در مصرف آب های زیرزمینی جلوگیری شده است.

رضا اخلاص مند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد:در سالهای اخیر به دلیل بروز خشکسالی های حادث شده، فشار بر منابع آب زیرزمینی کشور به منظور تامین آب مورد نیاز بخشهای مختلف از جمله کشاورزی و شرب افزایش داشته است.

وی افزود: در سال 1393 طرح ملی ” احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی کشور“ در شورای عالی آب به تصویب رسید، که در آن وزارت نیرو با همکاری سایر ارگانهای ذی ربط موظف به احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی کشور و حفاظت هر چه بیشتر از آبخوانهای کشور شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان از انسداد 6354 حلقه چاه غیرمجاز در این استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال 1393 تاکنون از برداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد بیش از 500 حلقه چاه غیرمجاز در همدان تا پایان امسال

انسداد بیش از 500 حلقه چاه غیرمجاز در همدان تا پایان امسال