مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-13اقتصادي

کودکان را از چه سنی به استخر ببریم؟


یک کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی بهترین سن برای شروع شنا کردن کودکان را چهار تا پنج سالگی دانست و گفت: البته برای بردن کودکان به استخر باید برخی نکات را رعایت کرد.

- ایسنا/کرمانشاه یک کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی بهترین سن برای شروع شنا کردن کودکان را چهار تا پنج سالگی دانست و گفت: البته برای بردن کودکان به استخر باید برخی نکات را رعایت کرد.

محمود روشنی در گفت وگو با ایسنا، درخصوص بهترین زمان برای شروع آموزش شنا به کودکان، اظهار کرد: بهترین سن برای شروع آموزش شنا و بردن کودکان به استخر، چهار تا پنج سالگی است، چراکه در این سن کودکان به خوبی راه رفتن را یاد گرفته اند و به رشد عقلانی و روانی مناسبی هم رسیده اند.

وی افزود: با این وجود، بردن کودکان به استخر در این سن مستلزم رعایت برخی نکات و اصول است، از جمله اینکه والدین قبل از اینکه کودک خود را به استخر ببرند، باید محیط آنجا را ببینند و از تمیز و ایمن بودن آن مطمئن شوند.

این کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی تصریح کرد: همچنین باتوجه به اینکه پوست و ریه های کودکان در این سن هنوز بسیار حساس و لطیف است، بنابراین والدین سعی کنند کودکان خود را به استخرهایی ببرند که در آنجا به جای کلر از گاز ازن برای ضدعفونی استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان را از چه سنی به استخر ببریم؟

کودکان را از چه سنی به استخر ببریم؟