مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 20:562023-08-20اقتصادي

سفیر کنیا: «کنیا» دروازه ورود به بازار 500 میلیون نفری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، جاشوا گاتیمو آگوتا امروز در نسشت با فعالان اقتصادی استان مرکزی اظهار کرد: دیدار با سفیر اوگاندا و تشویق وی برای بازدید از ظرفیت های استان مرکزی باعث شد تا فرصتی فراهم شود که به دنبال افزایش زمینه همکاری با ایران باشیم.

وی با اشاره به بازدید از کارخانه کمباین سازی اراک افزود: نکته جالب توجه این است که کشور کنیا از اینکه ایران کارخانه کمباین سازی دارد، اطلاعی نداشت؛ بخش اصلی صنعت کنیا مربوط به کشاورزی است، به همین دلیل در این بخش فرصت مناسبی برای استفاده از خدمات فنی، تکنولوژی وجود دارد.

سفیر جمهوری کنیا در ایران بیان کرد: اگر در این قسمت ضعفی وجود دارد به این دلیل است که نتوانستیم آن طور که باید همکاری اقتصادی داشته باشیم.

آگوتا ادامه داد: دیدار روسای جمهور دو کشور این فرصت را فراهم کرد تا مراودات سیاسی که پیش زمینه مراودات اقتصادی است افزایش یابد و دعوت اتاق بازرگانی اراک تأکیدی بر ارتقای دوجانبه رابطه تجاری است.

وی یادآور شد: تفاهم نامه ای بین دو رییس جمهور کشورهای ایران و کنیا مبنی بر افزایش تجارت و همکاری در زمینه صنعتی منعقد شد که نشان می دهد به شدت مشتاق ارتقای همکاری و روابط بین کشورها هستند و ما امیدواریم بتوانیم در این بخش گام های مثبتی برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر کنیا: «کنیا» دروازه ورود به بازار 500 میلیون نفری است

سفیر کنیا: «کنیا» دروازه ورود به بازار 500 میلیون نفری است