مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 20:302023-08-09اقتصادي

اقساط مسکن ملی سنگین است


رییس شورای اسلامی استان زنجان با اشاره به رقم بالای پرداخت های مسکن مهر گفت: در شرایط موجود و با توجه به تورم بالا پرداخت اقساط مسکن ملی برای مردم بسیار سنگین است و برای این امر نیازمند چاره اندیشی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جلسه رسمی شورای اسلامی استان زنجان طبق دعوت قبلی با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان و معاونین این اداره کل برگزار شد .

در این جلسه اسکندر عابدینی، رییس شورای اسلامی استان زنجان با اشاره به نگرانی های مردم در تامین مسکن خواستار ارائه گزارشی از وضعیت مسکن ملی در استان شد.

 رییس شورای اسلامی استان زنجان با اشاره به رقم بالای پرداخت های مسکن مهر اظهار کرد: در شرایط موجود و با توجه به تورم بالا پرداخت اقساط مسکن ملی برای مردم بسیار سنگین است و برای این امر نیازمند چاره اندیشی است.

علیرضا بهرامی، نماینده شورای شهرستان ایجرود در شورای استان نیز ضمن تقدیر از مسؤولان استانی برای کسب رتبه نخست در پیشرفت مسکن ملی گفت: جای بسی خرسندی است که با پیگیری استاندار تسهیلات مسکن ملی افزایش یافت.

نماینده شورای شهرستان ایجرود ادامه داد: متاسفانه زمین و مسکن در ایران از کالای مصرفی به کالای سرمایه ای تبدیل شده است و عرضه و تقاضا همخوانی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقساط مسکن ملی سنگین است

اقساط مسکن ملی سنگین است