مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 18:202023-07-29پزشكي

یکی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی خواستار قطع مزایای مدیریتی اش شد


مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در نامه ای خطاب به رییس دانشگاه، خود را سرباز وطن دانسته و خواستار قطع مزایای مربوط به مسؤولیتش در دانشگاه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، دکترمحمد یوسف قدوسی، مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در نامه ای خطاب به دکتر سید محمد موسوی میرزایی، رییس دانشگاه خود را سرباز وطن دانسته و خواستار قطع مزایای مربوط به مسوولیتش در دانشگاه شد.

در متن این نامه آمده است: اینجانب دکتر محمد یوسف قدوسی متخصص قلب و عروق ( عضو هیئت علمی دانشگاه) که طی چند ماه اخیر در معاونت درمان مشغول خدمت هستم، خود را سرباز وطن دانسته فلذا خواهشمندم دستور فرمایید هیچگونه پرداختی( حق مدیریت، کارانه، ماموریت، .

) از جهت مدیریت امور بیماری ها و مراکز تشخیصی و درمانی به اینجانب انجام نپذیرد.

رییس دانشگاه در خصوص این اقدام تحسین برانگیز هم گفت: جهاد در دین اسلام و در کلام بزرگان الهی امری مقدس، ارزشمند و از جایگاه والایی برخوردار است و بدون شک افراد دارای تفکر جهادی و انقلابی در هر مسئولیت و جایگاهی قرار بگیرند، روحیه جهادی را سرلوحه رفتار، کردار و امور مدیریتی و شغلی قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی خواستار قطع مزایای مدیریتی اش شد

یکی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی خواستار قطع مزایای مدیریتی اش شد