مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-02ورزشي

قهرمانی تراکتور دور از دسترس نیست


یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه تراکتور تحت هدایت پاکو خمس را می توان در بین سه تیم برتر لیگ دید، گفت: قهرمانی این تیم دور از دسترس نیست.

- ایسنا/آذربایجان شرقی یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه تراکتور تحت هدایت پاکو خمس را می توان در بین سه تیم برتر لیگ دید، گفت: قهرمانی این تیم دور از دسترس نیست.

سجاد حسین زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تراکتور امسال نسبت به سال های اخیر روند خوبی را از لحاظ آماده سازی طی کرده است و می توان این تیم را جزو موفق ترین تیم ها در تمرینات پیش فصل قلم داد کرد.

وی افزود: تیم فوتبال تراکتور در مقوله ی نقل وانتقالات با سه مشکل اساسی، شامل، جدال با تیم های دولتی، قوانین من درآوردی فدراسیون فوتبال و پخش مستقیم بازی تیم های پایتخت، مواجه بود.

چالش های تراکتور در نقل وانتقالات حسین زاده در این رابطه توضیح داد: جدال تراکتور که باشگاهی تماماً خصوصی است با باشگاه هایی که از طریق دولت هزینه های خود را تامین می کنند، فضایی نابرابر را در بحث نقل وانتقالات ایجاد کرده، که این موضوع تراکتور را متزلزل کرده است.

وی با اشاره به برخی از قوانین غیرمنطقی فدراسیون فوتبال گفت: در قانون جدید نقل وانتقالات، لژیونرها در میان بازیکنان، سهمیه خارجی محسوب می شوند و این موضوع از لحاظ فوتبالی کاملاً غیرمنطقی است و تراکتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی تراکتور دور از دسترس نیست

قهرمانی تراکتور دور از دسترس نیست