مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 23:252023-08-09دانش

بزرگترین استان کشور از داشتن اتوبوس خونگیری محروم است/ مسئولین و خیرین کمک کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، ایرج شکوهی مدیر کل انتقال خون استان کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اهدای خون یک کار انسانی پسندیده و کار خیر است و در استان کرمان افراد زیادی متمایل به اهدای خون هستند افزود: - ایرج شکوهی گفت: استان کرمان به عنوان بزرگترین استان کشور، متاسفانه از داشتن اتوبوس خونگیری و سامانه متحرک انتقال خون، محروم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، ایرج شکوهی مدیر کل انتقال خون استان کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اهدای خون یک کار انسانی پسندیده و کار خیر است و در استان کرمان افراد زیادی متمایل به اهدای خون هستند افزود:متاسفانه کرمان به عنوان وسیع ترین و بزرگترین استان کشور از داشتن اتوبوس خونگیری و سامانه متحرک انتقال خون، محروم است.

او گفت: با توجه به وسعت زیاد ستان کرمان و نیز محدود بودن تعداد پایگاه های ثابت خونگیری در سطح 25 شهرستان استان، حداقل نیازمند خرید 3 دستگاه اتوبوس خونگیری برای استان هستیم تا امکان اهدای خون در سراسر استان با توجه به تمایل مردم و نیز نیاز های خونی بیماران متقاضی فراهم شود.

وی قیمت هر دستگاه اتوبوس خونگیری را 8 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: جمعا به 24 میلیارد تومان اعتبار در این خصوص نیاز است، که با توجه به کمبود بودجه های سازمانی، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین استان کشور از داشتن اتوبوس خونگیری محروم است/ مسئولین و خیرین کمک کنند

بزرگترین استان کشور از داشتن اتوبوس خونگیری محروم است/ مسئولین و خیرین کمک کنند