مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 12:502023-07-28اجتماعي

شرایط برای تفریح های دریایی و شنا کردن در خلیج فارس مساعد نیست


کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: با تداوم فعالیت سامانه فصلی مونسون امروز طی ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان هرمزگان رگبار باران و رعدوبرق پیش بینی می شود.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: با تداوم فعالیت سامانه فصلی مونسون امروز طی ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان هرمزگان رگبار باران و رعدوبرق پیش بینی می شود.

مجتبی حمزه نزاد در گفت و گو با ایسنا، افزود: با ادامه فعالیت سامانه فصلی مونسون امروز طی ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان و برخی نقاط ساحلی و دریایی رشد ابرهای همرفتی همراه با رگبار باران و رعدوبرق، تگرگ، تندباد لحظه ای و گردوغبار پیش بینی می شود.

وی اظهار کرد: با توجه به وقوع بارش های رگباری و احتمال سیلابی شدن رودخانه های فصلی، توصیه می شود که مردم از قرارگیری در حاشیه رودخانه ها و رفتن به ارتفاعات خودداری کنند.

حمزه نژاد بیان کرد: آب های دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس نیز با وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی مواج و متلاطم است و توصیه می شود که شناورهای سبک، صیادی و قایق های تفریحی از تردد خودداری کنند و تمهیدات لازم جهت تردد ایمن سایر شناورها صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط برای تفریح های دریایی و شنا کردن در خلیج فارس مساعد نیست

شرایط برای تفریح های دریایی و شنا کردن در خلیج فارس مساعد نیست