مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 17:202023-08-06حوادث

دستگیری زورگیران مسافرکش نما


فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 2 سارق جوان که تحت پوشش مسافرکش به زورگیری و ضرب و جرح مسافران می پرداختند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: در پی تشکیل پرونده در کلانتری 173 امین آباد مبنی بر سرقت پول، تلفن همراه و ضرب و جرح مسافر توسط 2 زورگیر با پوشش مسافر کش نما در مورخ سیزدهم مرداد ماه امسال، موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل تجسس آن یگان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های تخصصی مشخص شد سارقان سوژه خود را در میدان معلم به مقصد ورامین سوار بر خودرو کرده و در طول مسیر با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری تلفن همراه، کارت بانکی، وجه نقد و … می کنند.

طرهانی ادامه داد: با به دست آوردن این اطلاعات و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار در کمتر از 12 ساعت مخفیگاه سارقان در محدوده شهر ری شناسایی و روز گذشته با هماهنگی های قضایی به محل اعزام و در یک عملیات پلیسی هر 2 متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهمان در تحقیقات انجام شده به بزه ارتکابی معترف شدند و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اعزام متهمان به دادسرای شهرری خاطرنشان کرد به هیچ وجه به عنوان مسافر سوار خودروهای مشکوک نشوند و در صورت امکان از ناوگان های حمل و نقل عمومی استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری زورگیران مسافرکش نما

دستگیری زورگیران مسافرکش نما