مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-13سياسي

لزوم جلوگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز در پایتخت


روند جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز باید ادامه پیدا کند و توقف در این موضوع ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس،در یکصد و شصت و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر، مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص رأی گیری هیئت رییسه شورا، افزود: رأی گیری بر اساس نصف به اضافه یک صورت می گیرد و هرکسی انتخاب می شود باید 11 رأی داشته باشد،در اولین رأی گیری انتخاب منشی آراء به صورت 12- 12 بود و هریک از اعضا می توانستند 2 رأی دهند و اگر 15 نفر هم رأی می دادند آراء به 30 مورد می رسید.

وی افزود: رأی گیری به مرحله دوم انجامید و آراء 10 و 9 شد و چون اکثریت آراء به دست نیامد هیچ یک از نامزدها انتخاب نشدند، ما به رأی 12- 12 استناد کردیم و خانم نجفی به عنوان منشی انتخاب شد.

چون رأی 10 و 9 حائز شرط نصف به اضافه یک نشد، قابل استناد نبود.

چمران گفت: ما انصراف نداریم و باید استعفا ثبت می شد؛ چون درگیر رأی گیری بودیم و انصراف مطرح شد به رأی 12 به 12 اکتفا کرده و موارد مکتوب و به فرمانداری ارسال خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد:حتما روند جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز باید ادامه پیدا کند و توقف در این موضوع ممنوع است و همکاری پلیس در این زمینه ضروری است و نیروی انتظامی وظیفه دارد در کمال قدرت حضور پیدا کند که از ساخت و ساز غیرمجاز و ناپایدار و انس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جلوگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز در پایتخت

لزوم جلوگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز در پایتخت