مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 16:412023-06-26اقتصادي

دامپزشکی مانع تخلیه ذرت الوده بندر امیراباد برای مصارف دامی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حمزه آقاپور کاظمی سرپرست دامپزشکی مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران با اشاره به بازدید میدانی از بندر امیرآباد به منظور تأیید مصرف ذرت های دپو شده در این بندر برای مصارف دامی اظهار کرد: در جریان این بازدید بوی فِساد، گندیدگی و احتمال آلودگی از یک کشتی مورد توجه قرار گرفته که به دلیل تخلیه ذرت های واراداتی بوده است.

وی  گفت: محموله ای که انتهای این خَن کشتی وجود داشت به دلیل بوی فِساد و گندیدگی زیاد، آلوده تشخیص داده و از تخلیه آن در بندر امیرآباد جلوگیری شده است.

سرپرست دامپزشکی مازندران با بیان اینکه حجم ذرت های آلوده حدود 200 تا 300 تن اعلام شده است، تصریح کرد: دو خَن این کشتی که بار ذرت داشت، تخلیه شده بود ولی یک خن به شدت بوی گندیدگی می داد.

وی  با بیان اینکه کارشناسان ناظر بهداشتی دامپزشکی مازندران به صورت شبانه روزی در بنادر استان فعالیت می کنند، گفت: البته بوی گندیدگی احتمال دارد ناشی از تخمیر به دلیل نشت آب در خن این کشتی یا رطوبت بالای محموله ذرت باشد.

مدیرکل دامپزشکی مازندران با تاکید بر نظارت کیفی و بهداشتی بر واردات یا صادرات محموله های دامی، خاطرنشان کرد: این ذرت ها قابلیت مصرف نداشت و همه موارد در بندر امیرآباد صورت جلسه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامپزشکی مانع تخلیه ذرت الوده بندر امیراباد برای مصارف دامی شد

دامپزشکی مانع تخلیه ذرت الوده بندر امیراباد برای مصارف دامی شد