مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 20:552023-06-26سياسي

بزرگترین پرچم عید غدیر در کرمانشاه به اهتزاز در می آید


مسئول ستاد بزرگداشت  امامت و ولایت کرمانشاه گفت: بزرگترین پرچم عید غدیر به ابعاد 400 متر در شهر کرمانشاه به اهتزاز در می آید.

- حجت الاسلام ابوذر کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برنامه های دهه امامت و ولایت از فردا سه شنبه 6 تیر ماه در استان کرمانشاه آغاز می شود و بر این اساس برنامه های مختلفی برای اجرا در استان تدارک دیده شده است.

وی افزود: یکی از برنامه هایی که فردا اجرا خواهد شد اهتزاز بزرگترین پرچم غدیر با ابعاد 400 متر در استان کرمانشاه است که این پرچم در پارک شیرین ساعت 17 بر فراز آسمان کرمانشاه به اهتزاز در می آید.

مسئول ستاد بزرگداشت امامت و ولایت استان کرمانشاه تصریح کرد: برگزاری مراسم دعای عرفه، جشن برترین روز خدا، کنگره شعر کردی هیوا دهمین دوره غدیر پژوهی، جشن خیابانی غدیر و همایش پیاده روی خانوادگی در روز عید غدیر از دیگر برنامه های بزرگداشت روز غدیر است.

کرمی خاطر نشان کرد: جشن خیابانی غدیر با حضور مواکب و پذیرایی از مردم از برنامه های ویژه جشن عید غدیر امسال در استان کرمانشاه است.

وی ادامه داد: به 110 نفر از شرکت کنندگان که خطبه غدیر را حفظ کنند جوایز نفیسی اهدا می شود و در روز عید قربان هم گوشت قربانی مانند سال های گذشته بین نیازمندان توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین پرچم عید غدیر در کرمانشاه به اهتزاز در می آید

بزرگترین پرچم عید غدیر در کرمانشاه به اهتزاز در می آید