مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 08:002023-07-04بين الملل

صدر الحسینی: مقاومت پاسخ اقدامات سبوعانه رژیم صهیونیستی را می دهد


یک کارشناس مسائل منطقه با تاکید بر این که نهادهای بین المللی از جمله سازمان همکاری های اسلامی و اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی باید ورود کرده و از قتل عام مردم مظلوم در اردوگاه جنین جلوگیری کنند، - یک کارشناس مسائل منطقه با تاکید بر این که نهادهای بین المللی از جمله سازمان همکاری های اسلامی و اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی باید ورود کرده و از قتل عام مردم مظلوم در اردوگاه جنین جلوگیری کنند، گفت: قطعا مقاومت نسبت به این اقدام رژیم صهیونیستی عکس العمل نشان خواهد داد.

سید رضا صدرالحسینی در گفت وگو با ایسنا در تحلیل خود از حملات همه جانبه اخیر رژیم صهیونیستی به جنین در کرانه باختری اظهار داشت: جنین یکی از حساس ترین اردوگاه های فلسطینیان است و سرنوشت کرانه و رژیم صهیونیستی از اینجا مشخص می شود.

لذا اکثر عملیات های اخیر از داخل جنین طراحی، مدیریت و اجرا شده اند.

وی تصریح کرد: در واقع تلاش رژیم صهیونیستی در طول سالیان دراز این بود که بتواند اردوگاه جنین را به گونه ای تحت مدیریت خود در آورد.

تعصبات فلسطینی ها و آرمان خواهی در این اردوگاه نباشد، اما بر خلاف طراحی های طولانی اسراییل، جوانان نسل پنجم و ششم فلسطین متولد شده در این اردوگاه در مقابله با این رژیم، چنان طراحی ها و عملیات ها را انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدر الحسینی: مقاومت پاسخ اقدامات سبوعانه رژیم صهیونیستی را می دهد

صدر الحسینی: مقاومت پاسخ اقدامات سبوعانه رژیم صهیونیستی را می دهد