مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-06اقتصادي

بهینه سازی مصرف؛ تنها راه عبور از تابستان گرم در استان سمنان


معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از افزایش 6 درصدی مصرف انرژی در این استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از افزایش 6 درصدی مصرف انرژی در این استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

مصطفی کرمی 15 تیرماه در شورای معاونین این شرکت با اعلام اینکه پیک بار استان به 560 مگاوات رسیده است اظهار کرد: تنها راه عبور از تابستان سال جاری اقدامات بهینه سازی مصرف خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون اقداماتی نظیر جابه جایی بار در بخش صنایع، تعدیل روشنایی معابر، جلب همکاری مشترکین کشاورزی و خانگی و تغییر ساعات ادارات در حوزه شرکت توزیع برق استان برای پایداری شبکه به انجام رسیده است، افزود: امیدواریم با همکاری تمامی مشترکین خصوصاً در بخش خانگی شاهد کاهش مصرف در بخش توزیع استان بوده و بتوانیم از ظرفیت مدیریت مصرف انجام شده به رونق تولید در بخش کشاورزی و صنعتی کمک شایانی داشته باشیم.

این مدیر مسوول با اشاره به جبران بخشی از افزایش مصرف در استان تصریح کرد: با انجام روش های نوین در حوزه هوشمندسازی شبکه برق، استفاده از تجهیزات اتوماسیون و پایش مشترکین پرمصرف توانسته ایم تا بخش زیادی از ناترازی تولید و مصرف را جبران کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهینه سازی مصرف؛ تنها راه عبور از تابستان گرم در استان سمنان

بهینه سازی مصرف؛ تنها راه عبور از تابستان گرم در استان سمنان