مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 10:012023-06-25سياسي

سال آینده 50 درصد نمره معلمان در کنکور اثرگذار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کلاردشت، قاسم احمدی لاشکی صبح امروز در مراسم رونمایی از کتاب معلم مدرسه به قلم ارسلان رسولی عمارلویی که در سالن آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ایراد ما این است که به ارزیابی چند ساله آموزش و پرورش می پردازیم، آموزش و پرورش را نمی توان در مقطع زمانی محدود بررسی کرد و کارنامه ارائه داد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در روز دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری، افزود: اینکه از سال 1392 تا به الان پنج وزیر و چهار سرپرست عوض کردیم خوب نیست، اگر امروز وضعیت خوب نیست یقینا آموزش و پرورش دو دهه قبل ما خوب نبوده است.

احمدی لاشکی خاطرنشان کرد: البته ریل گذاری هایی در حال انجام است، رکن اساسی نظام نگاه بسیار بلند و عمیقی نسبت به آموزش و پرورش دارد، به فرموده مقام معظم رهبری اگر قرار است از پیچ های سخت عبور کنید آموزش و پرورش را دریابید.

*درست معلم تربیت کنیم معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به راهکارهایی برای توجه به آموزش و پرورش، گفت: اولا باید نیروی انسانی درست داشته باشیم، اصل تحول به انتخاب معلم است، باید معلم درست تربیت کنیم تا جامعه ساخته شود.

وی با بیان اینکه از این به بعد درگاه ورودی ما دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی است، تاکید کرد: فقط باید در این حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال آینده 50 درصد نمره معلمان در کنکور اثرگذار است

سال آینده 50 درصد نمره معلمان در کنکور اثرگذار است