مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-12دانش

استاندار اصفهان: فرونشست ابرچالش استان اصفهان است


مدیریت استان به هیچ عنوان بحران جدی فرونشست را کتمان نمی کند پای ثابت پیگیری های استان این امر است تا زخم های ناشی از فرونشست بر پیکره استان به سطح ملی منعکس شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در همایش ملی زاینده رود و گاوخونی از بحران تا احیاء که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان برگزار شد با اشاره به اینکه اساسی ترین مسأله فلات مرکزی، زاینده رود است اظهارداشت: در احیای زاینده رود صرفاً به دنبال احیای فیزیکی رودخانه نیستیم، بلکه به دنبال احیای اجتماعی حوضه زاینده رود هستیم احیای اجتماعی به معنای ایجاد امید و اعتماد میان همه ذی نفعان است.

وی ادامه داد: در سه دهه گذشته سیاست های غلطی بر حکمرانی آب و حوضه زاینده رود اتفاق افتاده و ما امروز میراث دار سیاست های غلط گذشته هستیم که اعتماد و امید را میان ذی نفعان خدشه دار کرده است.

 استاندار اصفهان گفت: از طرفی مجموعه ذی نفعان در حوضه آبریز زاینده رود که نقش آفرین بودند و دغدغه زاینده رود را داشتند با اعلام نظر در فضاهای مختلف شرایط را سخت تر کرده بودند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: از آغاز مأموریت در استانداری اصفهان یکی از دغدغه هایی که آن را دنبال کردیم هماهنگ کردن و ایجاد یک صدای واحد از مسؤولین، نمایندگان، ذی نفعان و منعکس کردن این صدا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اصفهان: فرونشست ابرچالش استان اصفهان است

استاندار اصفهان: فرونشست ابرچالش استان اصفهان است