مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-13سياسي

هیئت باید محلی برای رفع گره های ذهنی نسل جوان باشد


هیئت باید محلی برای رفع گره های ذهنی نسل جوان و نوجوان در حوزه مسائل اجتماعی باشد و از همین رو مقام معظم رهبری هیئت را کانون جهاد تبیین دانسته اند.

- حجت الاسلام پورآرین صبح پنجشنبه در مراسم اجتماع مدیران هیأت مذهبی و مداحان اهل بیت (ع) قزوین که در آستان مبارک امامزاده آمنه خاتون (س) برگزار شد اظهار کرد: جلسات هیئت های مذهبی باید به محل تبیین معارف الهی و معارف اهل بیت (س) باشد.

وی افزود: اگر زیبایی های کلام اهل بیت (س) به درستی منتقل شود مردم بدون شک آن را می پذیریند و باید برای بیان این زیبایی ها به بهترین شیوه عمل کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: هیئت های مذهبی در موضوع عفاف و حجاب وظیفه جدی دارند و باید بتوانیم معارف الهی مخصوصاً در موضوع عفاف و حجاب را به جامعه مخاطبین خود عرضه کند.

وی تاکید کرد: احیای امر اهل بیت (س) بدون توجه به مسئله عفاف و حجاب ممکن نیست و هیئت ها باید خود را در برابر پدیده عفاف و حجاب با شیوه صحیح و درست و منطقی مسئول بدانند.

وی بیان کرد: هیئت باید به محلی برای رفع گره های ذهنی نسل جوان و نوجوان در حوزه مسائل اجتماعی باشد و از همین رو مقام معظم رهبری هیئت را کانون جهاد تبیین دانسته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت باید محلی برای رفع گره های ذهنی نسل جوان باشد

هیئت باید محلی برای رفع گره های ذهنی نسل جوان باشد