مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 15:502023-06-26سياسي

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس: مهندس زینلی، منشاء کارهای بزرگ در حوزه صنعت کشور است


سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: معرفی مهندس زینلی به عنوان چهره ماندگار صنعت خراسان جنوبی در سطح ملی اقدام فاخر و ارزشمند است، می توان از وی به عنوان یک مدیر موفق، - خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ این روزها در کنار همه اخباری که در خراسان جنوبی در مورد آن سخن به میان می آید یکی از خبرها، ویژه و خاص تر است و آن هم معرفی پدر صنعت خراسان جنوبی به عنوان چهره ماندگار در سطح ملی است.

در این خطه از ایران زمین یعنی خراسان جنوبی کمتر کسی است به ویژه قدیمی ترها که مهندس سید محمد حسین زینلی را نشناسد؛ نامش عجین شده با کویرتایر.

او قبل از این که پدر صنعت خراسان جنوبی باشد نماینده مردم نهبندان و بیرجند در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی است یعنی یک مرد مقنن و قانون گذار است.

زمانی نیز مقام اولی مشاور ارشد هلدینگ های بزرگ اقتصادی کشور را در کارنامه اش ثبت کرد.

اما خدمت ماندگاری که در تاریخ عصر حاضر به ویژه در زمانی که ایران در دوران پس از جنگ به سر می برد و در حال التیام زخم های ناشی از آن بود او با همراهی جمعی از معتمدان بیرجندی تصمیم بزرگ و ماندگار برای تاریخ صنعت خراسان جنوبی می گیرد و اکنون که کارخانه کویر تایر بعد از چهار دهه و طی راه های پر فراز و فرود بر فراز قله تولید خراسان جنوبی ایستاده است می خواهند از این مرد بزرگ به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس: مهندس زینلی، منشاء کارهای بزرگ در حوزه صنعت کشور است

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس: مهندس زینلی، منشاء کارهای بزرگ در حوزه صنعت کشور است