مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 13:452023-06-29سياسي

برگزاری اردوهای تابستانه پژوهشی در حوزه علمیه خوزستان


معاون پژوهشی حوزه علمیه خوزستان از برگزاری طرح اردوهای تابستانه پژوهشی در قالب برگزاری دوره روش تحقیق، کانون های علمی و نگارش مقاله در حوزه علمیه استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد میرعلایی راد ظهر امروز پنجشنبه در گفت وگویی رسانه ای از برگزاری طرح اردوهای تابستانه پژوهشی در قالب برگزاری دوره روش تحقیق، کانون های علمی و نگارش مقاله در حوزه علمیه خوزستان خبر داد و افزود: این طرح به ابتکار و حمایت معاونت پژوهش حوزه های علمیه کشور، هدایت و نظارت معاونت پژوهش حوزه علمیه خوزستان و به همت مدارس علمیه استان در حال برگزاری است.

وی گفت: این طرح تاکنون در مدارس علمیه امام خمینی (ره) بندر امام خمینی (ره)، امام صادق (ع) اندیمشک، امام محمد باقر (ع) شوش و فاطمیون اهواز برگزار شده و تا نیمه اول شهریور ماه در شانزده مدرسه دیگر از مدارس علمیه خوزستان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام میرعلایی راد اظهار کرد: دوره تابستانه پژوهشی شامل بخش های متنوع و مختلفی از جمله کارگاه روش تحقیق، روش مطالعه، روش نگارش، فن آوری در پژوهش، کانون های علمی و مقاله نویسی بوده که مدارس علمیه به مقتضای امکانات و زمانی که در اختیار دارند، حداقل سه روز و حداکثر 10 روز، این اردوی تابستانه پژوهشی را برگزار خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوهای تابستانه پژوهشی در حوزه علمیه خوزستان

برگزاری اردوهای تابستانه پژوهشی در حوزه علمیه خوزستان