مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:052023-06-26اقتصادي

اجرای طرح روکش آسفالت محور کوه سفید با 35 میلیارد ریال اعتبار


رییس اداره راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای قم از اجرای طرح روکش آسفالت محور کوه سفید قمرود به طول 7 کیلومتر و با 35 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرج قربانی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح روکش حفاظتی آسفالت در محور روستایی کوه سفید قمرود در استان قم اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی بخش مرکزی قم که از قطب های تولید محصولات کشاورزی و پرورش دام در سطح استان بوده و محورهای آن از ترافیکی ترکیبی ادوات کشاورزی، خودروهای باری، خودروهای سواری سبک برخوردار است، ارتقا سطح ایمنی راه های آن از اولویت های عمرانی و اجرایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم می باشد.

قربانی افزود: از آنجا که پروژه های عمران جاده ای، بویژه در حوزه نگهداری سطوح آسفالتی، ضمن افزایش ضریب بهره وری، در کاهش حوادث جاده ای نقش بسزایی دارند، در قالب طرحی پیمانی نسبت به اجرای روکش حفاظتی آسفالت در طول 7 کیلومتر از محور روستایی کوه سفید قمرود در بخش مرکزی قم اقدام شد.

وی روکش حفاظتی اسلاری سیل را از جمله روش های نوین در زمینه نگهداری از سطوح آسفالتی برشمرد و گفت: با توجه به وضعیت فعلی آسفالت محور کوه سفید، به منظور افزایش ضریب بهره وری آن، استفاده از این نوع روکش حفاظتی مناسب تشخیص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح روکش آسفالت محور کوه سفید با 35 میلیارد ریال اعتبار

اجرای طرح روکش آسفالت محور کوه سفید با 35 میلیارد ریال اعتبار