مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:252023-06-28سياسي

اطلاعیه سازمان ثبت اسناد درباره تکمیل اطلاعات پذیرفته شدگان آزمون سردفتری


معاونت امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور طی اطلاعیه ای از پذیرفته شدگان آزمون سردفتری اسناد رسمی سال 1401 خواست تا در اسرع وقت نسبت به تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک و مستندات خود در درگاه ملی صدور مجوزها اقدام کنند.

- معاونت امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور طی اطلاعیه ای از پذیرفته شدگان آزمون سردفتری اسناد رسمی سال 1401 خواست تا در اسرع وقت نسبت به تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک و مستندات خود در "درگاه ملی صدور مجوزها" اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این اطلاعیه آمده است: با توجه به قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار و اینکه مقرر است ثبت درخواست و صدور کلیه مجوزها از جمله مجوز سردفتری اسناد رسمی، ازدواج و طلاق و دفتریاری به صورت الکترونیکی و از طریق درگاه ملی صدور مجوزها انجام شود، و با عنایت به اتصال وب سایت سازمان به درگاه ملی صدور مجوزهای کسب و کار، لازم است کلیه پذیرفته شدگان آزمون سردفتری اسناد رسمی مورخ 25 آذر 1401، در اسرع وقت به درگاه مزبور مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک و مستندات مورد نیاز اقدام کنند.

همچنین با عنایت به بررسی صلاحیت های عمومی و تایید اسامی پذیرفته شدگان توسط مراجع ذی صلاح در راستای ماده قانون 3 مذکور و آیین نامه اصلاحی قانون دفاتر اسناد رسمی، تعداد پذیرفته ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه سازمان ثبت اسناد درباره تکمیل اطلاعات پذیرفته شدگان آزمون سردفتری

اطلاعیه سازمان ثبت اسناد درباره تکمیل اطلاعات پذیرفته شدگان آزمون سردفتری