مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:102023-06-28اقتصادي

رویداد «روستای نوفن» در اردبیل برگزار شد


اردبیل_ رویداد هم اندیشی انتقال فناوری به کسب و کار روستایی با عنوان «روستای نوفن» با حضور فناوران و صاحبان شرکت های دانش بنیان در اردبیل برگزار شد.

- اردبیل_ رویداد هم اندیشی انتقال فناوری به کسب و کار روستایی با عنوان روستای نوفن با حضور فناوران و صاحبان شرکت های دانش بنیان در اردبیل برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در این رویداد مدیر صندوق کارآفرینی امید اردبیل حمایت ها و پشتیبانی مالی این صندوق را از کسب و کارهای نوآورانه یادآور شد و اظهار کرد: تلاش بر این است تا تسهیلات کم بهره به شرکت های دانش بنیان و متقاضیان کسب و کار روستایی با محوریت فناوری های نوین پرداخت شود.

فرهنگ خاطرنشان کرد: در قالب طرح روستای نوفن سعی می کنیم تا از کسب و کارهای خرد محلی که پیش از این با شعار هر روستا یک محصول مورد پشتیبانی قرار می گرفت در قالب این طرح با پرداخت تسهیلات مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرد.

وی گفت: در استان اردبیل با همراهی شرکت های دانش بنیان طرح های اشتغالزا مورد حمایت قرار می گیرد و در قالب این طرح سعی می کنیم تا روستاییان در تولید محصولات و تقویت زنجیره ارزش مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید اردبیل افزود: ما تعامل خوبی را با پارک علم و فناوری استان داریم تا طرح های معرفی شده مورد حمایت قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد «روستای نوفن» در اردبیل برگزار شد

رویداد «روستای نوفن» در اردبیل برگزار شد