مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-08سياسي

مشکلات مناطق بلهزار و مادوان شناسایی و رفع شود


استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر احصاء مشکلات مناطق حاشیه نشین بلهزار و مادوان تاکید کرد.

- مشکلات مناطق"بلهزار" و"مادوان" شناسایی و رفع شود ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر احصاء مشکلات مناطق حاشیه نشین بلهزار و مادوان تاکید کرد.

سید علی احمدزاده در نشست با گروه های مردمی مناطق بلهزار و مادوان یاسوج با بیان اینکه سردرگمی و بلاتکلیفی شهر و روستا بودن، به این مناطق آسیب زده است، گفت: بدترین شرایط مهاجرپذیری را در این مناطق داریم.

وی با بیان اینکه جمعیت مهاجرپذیر یاسوج از جمعیت اصلی بیشتر است، افزود: همین عامل باعث شده مشکلات عدیده ای در زیرساخت ها و حوزه اجتماعی پیش بیاید که می طلبد همه متولیان برای رفع مشکلات این مناطق پای کار باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ارائه خدمات شهری در حیطه وظایف شهرداری و شوراها است، خاطرنشان کرد: دولت از طریق اختصاص اعتبار از محل ارزش افزوده شهرداری ها را حمایت می کند سال گذشته 400 میلیارد تومان از این محل به شهرداری ها کمک شد تا کار عمرانی صورت گیرد اما صرف حقوق کارگران شد.

احمدزاده با بیان اینکه انتظار می رود شهرداری ها بر روی مسائل عمرانی بیشتر تمرکز کنند، تصریح کرد: مشکلات این مناطق برای طرح در دور دوم سفر دولت به استان احصاء شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مناطق بلهزار و مادوان شناسایی و رفع شود

مشکلات مناطق بلهزار و مادوان شناسایی و رفع شود