مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 10:452023-06-29حوادث

وقوع 3 فقره حادثه رانندگی در جاده های لرستان


سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی لرستان با اشاره به وقوع سه فقره حادثه رانندگی در جاده های این استان گفت: در جریان این حوادث رانندگی 15 نفر مصدوم و دو نفر جان خود را از دست دادند.

- محسن آدینه وند در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع دو فقره تصادف رانندگی در جاده های لرستان، اظهار داشت: در تصادف خودروی نیسان و موتورسیکلت در جاده بروجرد و بعد از پادگان مهندسی دو فنر مصدوم و دو نفر جان خود را از دست دادند.

وی از اعزام دو دستگاه آمبولانس به محل این حادثه رانندگی خبر داد و گفت: مصدومان این تصادف به بیمارستان شهید چمران اعزام شدند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی لرستان همچنین با اشاره به وقوع تصادف بین یک دستگاه خودرو پژو 405 و یک دستگاه خودروی پراید در آزادراه خرم آباد - بروجرد، عنوان کرد: در جریان این حادثه رانندگی نیز هشت نفر مصدوم شدند.

آدینه وند با اشاره به اعزام دو دستگاه آمبولانس به محل این حادثه رانندگی، گفت: مصدومان این تصادف نیز به بیمارستان شهید چمران بروجرد اعزام شدند.

وی در ادامه همچنین از واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در جاده ازنا - دورود خبر داد و گفت: در جریان این حادثه رانندگی نیز پنج نفر مصدوم شدند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی لرستان با اشاره به اعزام دو دستگاه آمبولانس 115 و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 3 فقره حادثه رانندگی در جاده های لرستان

وقوع 3 فقره حادثه رانندگی در جاده های لرستان