مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 12:352023-06-23بين الملل

قاچاق نفت روسیه سخت شد


در راستای تلاش کشورهای غربی برای مقابله با فروش غیرقانونی نفت روسیه و جلوگیری از تامین مالی جنگ در اوکراین، صدها نفتکش ممکن است با ممنوعیت ورود به بنادر اروپایی روبرو شوند.

- در راستای تلاش کشورهای غربی برای مقابله با فروش غیرقانونی نفت روسیه و جلوگیری از تامین مالی جنگ در اوکراین، صدها نفتکش ممکن است با ممنوعیت ورود به بنادر اروپایی روبرو شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کشورهای اتحادیه اروپا پس از هفته ها مذاکرات پرتنش، سرانجام یازدهمین بسته تحریم ها که قرار است علیه مسکو اعمال شود را امضا کردند.

اما به جای اعمال محدودیت های جدید، پیش نویس اسنادی که توسط پولیتیکو مشاهده شد، نشان می دهد که تمرکز بروکسل اکنون روی بستن روزنه های موجود در قوانین فعلی، ایجاد اختیاراتی برای تحریم های ثانویه و اعلام نام و شرمسار کردن شرکت هایی است که از قوانین تحریمها تخلف می کنند.

مقامات اروپایی نگران ناوگان نفتکشهای فرسوده ای هستند که به ناوگان سایه معروف هستند و نفت روسیه که احتمالا به قیمت بالاتر از سقف قیمت 60 دلار در هر بشکه خریداری شده است را حمل می کنند.

بسیاری از این کشتیها که معمولا متعلق به شبکه ای از شرکتهای غیرشفاف هستند و بسیاری از آنها ظاهرا با یونان مرتبط هستند، برای پنهان کردن این حقیقت که در بنادر روسیه لنگر انداخته اند یا از نفتک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق نفت روسیه سخت شد

قاچاق نفت روسیه سخت شد