مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 16:102023-07-16اقتصادي

جذب 1200 میلیارد تومان اعتبار عمرانی در بخش آب اردبیل


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل گفت: مبلغ 1200 میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی سال 1401 مربوط به این شرکت جذب و هزینه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان اردبیل، علی حیدری در جلسه کمیته مجریان شرکت آب منطقه ای اردبیل با تاکید بر جذب به موقع اعتبارات عمرانی سال 1401 اظهار کرد: اعتبارات شرکت آب منطقه ای در این خصوص مبلغ یک هزار و 400 میلیارد تومان بود که تاکنون مبلغ یک هزار و 200 میلیارد تومان جذب و هزینه شده است.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل با بیان اینکه هیچگونه مشکلی برای جذب مابقی اعتبارت نداریم افزود: تلاش می شود مابقی اعتبارات باقی مانده حداکثر تا یک ماه آینده جذب و در طرح های عمرانی بخش آب استان سرمایه ‎گذاری شود.

وی با اشاره به کسب مقام سوم شرکت آب منطقه اردبیل در اجرای سریع، دقیق و صحیح پروژه های آبی در ارزیابی وزارت نیرو در سطح کشور تصریح کرد: موفقیت کسب شده حاصل زحمات تمامی همکاران بوده و انتظار می رود روند اجرای طرح ها و پروژهای عمرانی این شرکت بیش از پیش شتاب گیرد.

حیدری با اشاره به پیش آبگیری 2 سد در سال گذشته عنوان کرد: به طور مثال سد عنبران در 10 سال گذشته دارای 40 درصد پیشرفت فیزیکی بود که توانستیم در عرض یکسال پیشرفت فیزیکی این طرح را با 50 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 1200 میلیارد تومان اعتبار عمرانی در بخش آب اردبیل

جذب 1200 میلیارد تومان اعتبار عمرانی در بخش آب اردبیل