مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-22اقتصادي

هیچ گونه آتش سوزی حادی در جنگل های ایلام رخ نداده است


مدیرکل منابع طبیعی استان ایلام گفت: در تابستان امسال، هیچ گونه آتش سوزی حادی در جنگل های ایلام رخ نداده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم پیر زادیان صبح شنبه در سفر به شهرستان دهلران در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: به رغم نزولات پر برکت آسمانی در استان و افزایش بی سابقه دما و گرمای سوزان، افزایش دامداران و کشاورزان خوشبختانه تا کنون حریق در جنگل های استان حادث نشده است.

وی بیان داشت: تمام کانون های بحرانی و نقاط حادثه خیز در عرصه های طبیعی استان، شناسایی و اکیپ های گان حفاظت اطفاء حریق با تجهیزات و امکانات لازم در این مبادی استقرار دارند.

مدیرکل منابع طبیعی ایلام تصریح کرد: بدون شک اگر تا کنون حریقی در جنگل های استان رخ نداده است بیانگر تلاش شبانه روزی مردم طبیعت دوست استان، انجمن های مردم نهاد، اصحاب رسانه و خبر، صدا و سیما، مجموعه مدیریت بحران استان و شهرستانها دستگاه های نظامی، انتظامی، امنیتی سپاه و بسیج و همکاران پرتلاش در منابع طبیعی است.

وی با بیان اینکه محدود آتش سوزی های در حاشیه راه ها ناشی از آتش زدن مزاع توسط کشاورزان بوده است، گفت: سوزاندن پس چر مزارع یکی از چالش های عمده ما محسوب می شود و به رغم تذکرات بسیار به کشاورزان هنوز شاهد آن هستیم که با بی توجهی به خسارت های این کار، اتفاقات ناخوشایندی را رقم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ گونه آتش سوزی حادی در جنگل های ایلام رخ نداده است

هیچ گونه آتش سوزی حادی در جنگل های ایلام رخ نداده است