مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 13:062023-07-15بين الملل

بارش مرگبار باران در کره جنوبی با حداقل 21 کشته+عکس


مقام های کره جنوبی روز شنبه (امروز) اعلام کردند که در نتیجه بارش های شدید باران، حداقل 21 نفر در این کشور کشته و هزاران کُره ای از مناطق آسیب دیده تخلیه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بارش شدید باران در کره جنوبی ضمن بر جای گذاشتن تلفات و خسارات زیاد در این کشور، حداقل 10 نفر مفقود شدند.

رسانه دولتی کره جنوبی به نقل از مقام های این کشور خبر داد، بارش سیل آسای باران تا ساعت 16 عصر روز شنبه (امروز به وقت محلی)، حداقل 21 کشته و 10 مفقودی بر جای گذاشت و هزاران نفر را مجبور به ترک منازلشان کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری یونهاپ ، بیشترین تلفات بارش شدید در کره جنوبی در استان گیئونگسانگ واقع در جنوب شرقی این کشور بوده که تاکنون 16 نفر قربانی شدند که دلیل آن رانش زمین و تخریب منازل مسکونی  در این منطقه بوده است.

  از شهرستان گوئسان در مرکز کره جنوبی خبر رسیده که حدود 6400 نفر از ساکنان مجبور به ترک منازل خودشان شدند چرا که بارش شدید باران سبب افزایش شدید آب در سد گوئسان شده بود.

گفته می شود که روستاهای نزدیک به سد گوئسان زیر آب رفته، جاده های مواصلاتی و پل های ارتباطی روستاها قطع شده و تعدادی از ساکنان گیر افتاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش مرگبار باران در کره جنوبی با حداقل 21 کشته+عکس

بارش مرگبار باران در کره جنوبی با حداقل 21 کشته+عکس