مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-18اقتصادي

پیشنهاد رشوه 144 میلیون تومانی یک متکدی به مدیر مرکز متکدیان شهرداری سنندج


شهردار سنندج از پیشنهاد رشوه 144 میلیون تومانی یک متکدی به مدیر مرکز متکدیان این شهرداری خبر داد و گفت: این فرد متکدی در ماه 60 میلیون تومانی درآمد دارد و برای اینکه ماموران مرکز متکدیان از فعالیت اش جلوگیری نکنند پیشنهاد رشوه سالانه 144 میلیون تومانی«ماهیانه .

- ایسنا/کردستان شهردار سنندج از پیشنهاد رشوه 144 میلیون تومانی یک متکدی به مدیر مرکز متکدیان این شهرداری خبر داد و گفت: این فرد متکدی در ماه 60 میلیون تومانی درآمد دارد و برای اینکه ماموران مرکز متکدیان از فعالیت اش جلوگیری نکنند پیشنهاد رشوه سالانه 144 میلیون تومانی ماهیانه 12 میلیون را به مدیر این مرکز داده است.

سید انور رشیدی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ساماندهی متکدیان نیروهای این شهرداری در حین گشت زنی در سطح شهر فرد متکدی را در یکی از خیابان های سطح شهر در حین تکدی گری شناسایی و جهت بررسی وضعیت معیشتی به مرکز ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج منتقل شد.

وی افزود: این فرد متکدی که از یکی از شهرستان های استان جهت تکدی گری وارد شهر سنندج شده بود، وانمود می کرد از ناحیه دست دارای معلولیت است که در بررسی های اولیه مشخص شد هیچ گونه معلولیتی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد رشوه 144 میلیون تومانی یک متکدی به مدیر مرکز متکدیان شهرداری سنندج

پیشنهاد رشوه 144 میلیون تومانی یک متکدی به مدیر مرکز متکدیان شهرداری سنندج