مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 20:502023-06-24سياسي

لزوم بهره مندی از توان بخش خصوصی برای ساخت خوابگاه دانشجویی در خراسان شمالی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی عصر شنبه در نشست با رؤسای دانشگاه های خراسان شمالی که در محل استانداری با محوریت اجرای طرح حامیم برگزار شد، - استاندار خراسان شمالی با اشاره به کمبود خوابگاه دانشجویی در استان، گفت: در این حوزه باید از توان بخش خصوصی و خیران استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی عصر شنبه در نشست با رؤسای دانشگاه های خراسان شمالی که در محل استانداری با محوریت اجرای طرح حامیم برگزار شد، اظهار داشت: طرح حامیم می تواند حلقه اتصال بین دانشجویان، مسئولان و مردم باشد و استانداری نیز کمک و حمایت های لازم را در اجرای بهتر این طرح انجام خواهد داد.

حسین نژاد ادامه داد: هدف از اجرای این طرح، تقویت بنیه اعتقادی و فکری دانشجویان فعال فرهنگی سیاسی، امید آفرینی و تقویت روحیه ی نشاط و فعالیت های جمعی و تقویت انگیزه برای نقش آفرینی در سال تحصیلی و حضور میدانی در دانشگاه ها است.

استاندار خراسان شمالی در این جلسه، احداث خوابگاه دانشجویان را مورد توجه قرار داد و گفت: برای جلوگیری از سرگردانی دانشجویان، در احداث خوابگاه باید از توان بخش خصوصی بهره مند شد و مالکان خوابگاه ها و خیرین برای ساخت خوابگاه در دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره مندی از توان بخش خصوصی برای ساخت خوابگاه دانشجویی در خراسان شمالی

لزوم بهره مندی از توان بخش خصوصی برای ساخت خوابگاه دانشجویی در خراسان شمالی