مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 20:552023-07-09ورزشي

همگانی کردن اسکواش الویت فدراسیون است


ما در ورزش اسکواش باید افزایش جامعه مخاطب را داشته باشیم و در این راستا همگانی کردن اسکواش، الویت فدراسیون این رشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، امیر عزیزی پور رییس فدراسیون اسکواش عصر امروز در مجمع عمومی سالیانه هیئت اسکواش استان گلستان اظهار کرد: مهمترین اهداف فدارسیون اسکواش ایران استعدادیابی برای رده های سنی کودکان و پایه است.

وی با بیان این که ما در ورزش اسکواش باید افزایش جامعه مخاطب را داشته باشیم، اظهار کرد: همگانی کردن اسکواش، الویت فدراسیون این رشته است.

رییس فدراسیون اسکواش ایران در رابطه با میزبانی استان گلستان از رقابت های اسکواش قهرمانی دختران کشور گفت:  این استان ظرفیت و قابلیت میزبانی را در همه موارد دارد و تلاش داریم از توانمندی های تمامی استان ها به ویژه گلستان استفاده کنیم.

عزیزی پور افزود : همسو بودن اعضای مجمع و اعضا هیئت مدیره، مساله ای است که باعث ارتقا این رشته می شود و من دلسوزی و همسویی را در این جمع می بینم.

وی با اشاره بر لزوم گسترش اسکواش در رده های محتلف سنی در استان گلستان گفت: وجود تنها 40 ورزشکار بیمه شده، در شان گلستان نیست و ما انتظار داریم هیات اسکواش گلستان فعال تر، پویا تر و جدی تر در جذب ورزشکاران فعالیت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همگانی کردن اسکواش الویت فدراسیون است

همگانی کردن اسکواش الویت فدراسیون است