مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 15:402023-06-23سياسي

ریشه دشمنی آمریکا با ایران پیشرفت های علمی کشورمان است


ریشه و اصل مخالفت و دشمنی آمریکا با ایران پیشرفت های چشمگیر و محیرالعقول کشورمان در حوزه های علمی، - فناوری و تکنولوژی های جدید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های این هفته نماز جمعه مشگین شهر با دعوت نمازگذاران به تقوای الهی اظهار کرد: امام محمد باقر روشنی بخش اهل بیت است و پذیرش ولایت امام باقر سبب می شود انسان در قیامت خدا را ملاقات کند و چشم و دلش روشن شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر خاطرنشان کرد: این شهدا و در رأس آنان شهید بهشتی سند افتخار و عزتی برای آزادگی ایران هستند.

خطیب نماز جمعه شهرستان مشگین شهر با اشاره به بازدید رهبر معظم انقلاب اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای کشور گفت: صنعت هسته ای در عرصه های علمی، اقتصادی، سیاسی و بالا بردن جایگاه جهانی مایه افتخار، عزت و آبرو برای ایران است.

حجت الاسلام باوقار بیان کرد: علوم هسته ای مایه غرور و توانایی و استعدادهای جوانان ایران اسلامی است و همین امر ریشه دشمنی آمریکا و کشورهای غربی با ایران است.

وی تاکید کرد: یکی از مهمترین خطوط رنسانس عدم باور پذیری جوانان و نیروهای مؤمن اسلامی هست اما در مقابل جوانان ایران اسلامی چنان پیشرفتی را در عرصه های جهانی ایجاد کرده اند که دنیا انگشت حیرت به دهان گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه دشمنی آمریکا با ایران پیشرفت های علمی کشورمان است

ریشه دشمنی آمریکا با ایران پیشرفت های علمی کشورمان است