مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 13:352023-06-23سياسي

کشاورزان از قیمت پایین محصولات کشاورزی گلایمند هستند


نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به گلایه کشاورزان از پایین بودن قیمت محصولات کشاورزی خواستار تدبیر و توجه دولت برای جلوگیر از ضرر آن ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نماز جمعه با تأکید و تقوای الهی اظهار داشت: حرف خدا را گوش کردن و به سمت شیطان رفتن از مظاهر تقوا است.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) و عرض تسلیت و تعزیت ادامه داد: مزار شریف این امام همام ناشناخته مانده است و باید سیره این امام را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

وی باعنوان این که مواد مخدر و اعتیاد مخرب و تباه کننده است و گفت: استان مازندران 116 شهید در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده است.

امام جمعه ساری با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی در استان و اجرای طرح امنیت محله محور در استان خواستار کمک و یاری مردم به نیروی انتظامی در ارائه اطلاعات و گزارش ها شد و گفت: در این طرح انواع آسیب ها شامل مواد مخدر شناسایی و رفع می شود.

آیت الله لایینی ادامه داد: فرماندهی انتظامی استان دارای قاطعیت است و این فرماندهی عاقلانه امور را تدبیر می کند و کار خود را به درستی انجام می دهد.

وی از نیروی انتظامی خواست تا در مقابله با سرقت ها و کشف آن آن تلاش بیشتری داشته باشد، همچنین پایش تصویری معابر در کشف و آسیب ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان از قیمت پایین محصولات کشاورزی گلایمند هستند

کشاورزان از قیمت پایین محصولات کشاورزی گلایمند هستند