مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-20اجتماعي

آموزش و پرورش فارس در تمنای حسین(ع) را اجرا می کند


به مناسبت ایام محرم و صفر، یک مجموعه برنامه فرهنگی معرفتی با عناوین حماسه خورشید و در تمنای حسین (ع) را برگزار می کند.

- ایسنا/فارس رییس سازمان دانش آموزی فارس گفت: به مناسبت ایام محرم و صفر، یک مجموعه برنامه فرهنگی معرفتی با عناوین "حماسه خورشید" و "در تمنای حسین (ع)" را برگزار می کند.

مرتضی کریمی با بیان اینکه، برنامه های حماسه خورشید و در تمنای حسین(ع)، در محورهای ده گانه با حضور مربیان و دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی فارس برگزار می شود، به تشریح این محورها و چگونگی برگزاری این رویدادها پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آموزش و پرورش فارس، کریمی گفت: آشنایی با سیره زندگی اهل بیت (ع)، انس دانش ‎آموزان با هیئت های دانش آموزی و آشنایی با فلسفه قیام کربلا از اهداف این برنامه ها است.

او افزود: حسینیه های خانگی، شامل زینت آرایی منازل، کوچه ها و خیابان ها به وسیله نمادهای عزاداری در منزل و محله سکونت توسط دانش آموزان، برپایی مراسم عزاداری در جمع های خانوادگی و ارسال آثار دانش آموزان در نرم افزار شاد به آدرس pishtazan_fars از جمله برنامه های این طرح است.

کریمی افزود: برگزاری مراسم دختران بانوی بهشت که به صورت گردهمایی دختران دانش آموز در روز سوم محرم با مدل هویتی خاص هست و در سال گذشته با ابتکار سازمان دانش آموزی فارس در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش فارس در تمنای حسین(ع) را اجرا می کند

آموزش و پرورش فارس در تمنای حسین(ع) را اجرا می کند