مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 16:512023-07-09سياسي

کمیته امداد بوشهر: مددجویان امتیاز اجرای نیروگاه کوچک خورشیدی می گیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، عباس روشن مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: راه اندازی پنل های خورشیدی یکی از راه های اشتغالزایی و خودکفایی مددجویان کمیته امداد است و این طرح در راستای سیاست اصلی کمیته امداد یعنی توانمندسازی دائمی محرومان و ایجاد خودکفایی و استقلال مالی برای مددجوها انجام می شود.

وی افزود: در سال جاری برنامه ریزی برای اجرای یک هزار و 500 طرح نیروگاه پنج کیلو واتی در قالب پنل های خورشیدی برای مددجویان تحت حمایت و همچنین پنج دهک اول جامعه که تحت پوشش نیستند، دنبال می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر اعلام کرد: در راستای این طرح، افراد واجد شرایط و موقعیت آنها شناسایی و به وزارت نیرو معرفی خواهند شد تا شرایط مددجو از نظر فنی مانند استحکام ساختمان برای نصب پنل خورشیدی روی پشت بام یا کفایت زمین خالی در روستاها و همین طور مستعد بودن منطقه جغرافیایی برای دریافت تابش نور خورشید تایید شود.

این مقام مسؤول اضافه داشت: برای هر طرح مبلغ 100 الی 150 میلیون تومان در قالب تسهیلات قرض الحسنه بانکی با سود 4 درصد و باز پرداخت 10 ساله پیش بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد بوشهر با بیان اینکه استفاده از پنل های خورشیدی، خودکفایی در تولید برق را به دنبال دارد، گفت: این طرح یک تفاهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد بوشهر: مددجویان امتیاز اجرای نیروگاه کوچک خورشیدی می گیرند

کمیته امداد بوشهر: مددجویان امتیاز اجرای نیروگاه کوچک خورشیدی می گیرند